Logistician gestiune flux (Depot coordinator) | ALGECO

Logistician gestiune flux (Depot coordinator)

Locație: Măgurele, llfov

Candidatul Ideal

Candidatul ideal pentru ocuparea funcției de Logistician gestiune flux (Depot Coordinator) din cadrul companiei Algeco este următorul:
Absolvent învățământ mediu sau superior - de preferință cu profil logistic, tehnic sau economic;

  • Are experiență în domeniu de cel puțin 2 ani;
  • Are cunoștințe bune despre modalități si calcul eficientizare costuri (legate de gestiune- calculații de cost vs. venit, randamente, eficiență, etc.);
  • Are cunoștințe medii limba engleză;
  • Are cunoștințe de Microsoft Office nivel avansat (in special Excel). Experiența în utilizarea programului NAVISION reprezintă un avantaj;
  • Are spirit analitic;
  • Are capacitatea de a lucra în echipă;
  • Are o atitudine proactivă;
  • Este o persoană organizată, cu bune abilități de comunicare și negociere, orientată către rezultate și performanță;
  • Are abilitatea de a lucra sub presiune și de a se adapta cu ușurința la orice situație;
  • Este posesor permis categoria B.


Descrierea activităților principale:

  • Coordonarea mișcărilor flotei - containere și echipamente;
  • Coordonarea și planificarea activităților curente ale echipelor de tehnicieni, subcontractori și furnizori;
  • Supervizarea activităților legate de întreținere, reparații și mișcare a flotei de containere;
  • Planificarea, coordonarea și supervizarea operațiunilor logistice de transport/a echipelor mobile de tehnicieni;
  • Colectarea datelor și coordonarea activităților privind starea flotei, a reparațiilor necesare și a modernizărilor mijloacelor fixe;
  • Verificarea și controlarea modalității de depozitare a bunurilor companiei (depot management);
  • Verificarea, ajustarea și actualizarea stării fizice a unităților cu starea înregistrată în sistemul electronic;
  • Oferirea de suport în procesul de modernizare/îmbunătățire a flotei;
  • Pregătirea diverselor rapoarte și analize solicitate;
  • Cooperarea continuă cu toate departamentele companiei: vânzări, project management, etc.
  • Relaționarea cu părtile implicate în procesul logistic – planificare și execuție – pe relația: companie furnizor client;
  • Efectuarea de activități administrative generale;
  • Realizarea de estimări de costuri logistice și de achiziții;
  • Comandarea, notificarea, coordonarea lucrărilor de service și analiza costurilor;
  • Gestionarea furnizorilor de servicii logistice și a subcontractorilor;
  • Administrarea documentației de reparații și service;
  • Implicarea în domeniul SSM-SU;
  • Efectuarea deplasarilor la depozitele satelit (de exemplu în Iași) – deplasare lunară.


Beneficii:

  • salariu motivant;
  • tichete de masă la valoarea maximă stabilită prin lege;
  • decontarea transportului;
  • asigurare de sănătate;
  • prime trimestriale;
  • prime de Paște și Crăciun conform prevederilor interne;
  • un mediu de lucru internațional, plăcut și orientat spre performanță.